Pověření Centra náhradní rodinné péče a sociálních služeb ARCADA z.s. k doprovázení pěstounských rodin, při uzavření Dohody, která obsahuje doprovázení, poradenství, vzdělávání a odlehčování v podobě zajištění a realizace pobytových akcí pro děti i pečující osoby náhradní rodiny. naleznete zde
Při vzájemné spolupráci a z naší strany poskytování dohodnutých služeb, se neobejdeme bez vašich osobních údajů, které slouží k vaší identifikaci a k řádnému výkonu doprovázení. Vaše osobní údaje jsou chráněny v souladu s tzv. Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Podrobné informace o nakládání s vašimi údaji jsou obsaženy v těchto dokumentech:
1. Zpracování osobních údajů zájemce o službu ...najdete zde
2. Zpracování osobních údajů při uzavření Dohody o výkonu pěstounské péče ...najdete zde
Etický kodex poskytuje základní hodnoty Centra náhradní rodinné péče dětí a sociálních služeb ARCADA z.s. a vztahy mezi CNRP a jejími partnery, klienty, ale i mezi pracovníky společnosti. Naleznete zde
Dohoda upravuje podrobnosti ohledně výkonu práv a povinností pečující osoby a osoby v evidenci. Uzavřená Dohoda musí být v souladu s rozhodnutím soudu o svěření dítěte do péče osoby pečující nebo osoby v evidenci a s individuálním plánem ochrany dítěte, pokud byl zpracován. Naleznete zde.
V souladu se zákonem č. 359/1999, o sociálně-právní ochraně dětí, má naše organizace CNRP z.s. zpracovány standardy kvality, kterými se při své činnosti řídí.
Standard č.1 - Cíle a způsoby činnosti pověřené osoby
Standard č.2 - Ochrana práv a chráněných zájmů
Standard č.3 - Prostředí a podmínky
Standard č.4 - Informovanost o výkonu sociálně-právní ochrany a činnosti pověřené osoby
Standard č.5 - Podpora přirozeného sociálního prostředí
Standard č.6 - Personální zabezpečení.
Standard č.7 - Přijímání a zaškolování zaměstnanců
Standard č.8 - Profesní rozvoj zaměstnanců.
Standard č.9 - Pracovní postupy pověřené osoby.
Standard č.10 - Pravidla pro uzavírání DOHODY o výkonu pěstounské péče
Standard č.11 - Předávání informací
Standard č.13 - Dokumentace o výkonu sociálně-právní ochrany
Standard č.14 - Vyřizování a podávání stížnosti
Standard č.15 - Rizikové,havarijní a nouzové situace href="">
Standard č.16 - Zvyšování kvality výkonu sociálně-právní ochrany
Pravidla pro stížnost poskytování služeb klienta organizace nebo jeho zástupce, které on sám za stížnost považuje bez ohledu na názor zaměstnance. Klient v něm žádá prošetření nebo nápravu skutečnosti, ke které má výhrady, nebo která ho poškodila, a kterou nemůže řešit vlastními prostředky.Naleznete zde.
V současné době máme volnou kapacitu k uzavírání dohod.